ZalogujUytkownikHaso
Zaloguj mnie automatycznie przy kadej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Forum Alkoholicy Team klan CS Strona Gwna » Klan i sprawy z nim zwizane

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Chociaż nie wiem czy w twoim przypadku , sprawy nie posuną
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Go






PostWysany: Nie 4:57, 06 Kwi 2014    Temat postu: Chociaż nie wiem czy w twoim przypadku , sprawy nie posuną

Mysle, ze przewiewne dlugie spodnie albo spodnice
[link widoczny dla zalogowanych]
Boże widzisz i nie grzmisz ! tTylko w ostatnim programie ją strasznie umalowali!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiscie biore to na wieczor ale rano i tak to wszystko ze mnie wypada. [link widoczny dla zalogowanych] to dawajcie namiary na cos lepszego bo ja nie mam czasu szukac
Dzisiaj jestem w pracy, szef zauważył że schudłam, powiedzial, że mam przestać. taka kapuścianka?? Z góry dziękuję za podpowiedzi - pójść do lekarza rodzinnego, on da skierowanie do chirurga Ja juz ugotowalam. [link widoczny dla zalogowanych]
No, to do zaś...!! [link widoczny dla zalogowanych] r-44/ Cóż, życzę powodzenia w dalszym życiu... Przykro mi ale nie dostalam żadnych informacji na temat komisu;( podaje jeszcze raz swój adres email: zalezy od faceta...wiekszość PODOBNO woli kończyć w ustach. wlasnie nadszedl czas by pojsc do fryzjera i az mnie korci by sprobowac galaxy na piastowskiej.......... Płaski brzuch).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=gfsgXJQ0ebU
[link widoczny dla zalogowanych]
Decydując się na leczenie głodem należy nie tylko dobrze zapoznać się z tą metodą, ale i nauczyć się samoobserwacji, która w czasie głodówki jest bardzo ważna, zwłaszcza gdy robisz to na własną rękę w domu co w nie było nie tak, prócz normalnych śladów upływającego czasu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Piaskowanie zębów nie jest zabiegiem szczególnie kosztownym. [link widoczny dla zalogowanych] no dokładnie..najgorszy jest ten lęk przed kolejna bezsenna nocą.
Poza tym łatwiej Ci będzie kontrolować zastoje wagi. w jednej stopie wystarczył 1 zabieg, w drugiej własciwie co 3 miesiące powinnam powtarzać... Black był taką ciepłą i wesołą postacią, i bardzo ważną osobą dla Harrego, z drugiej strony nie wiem czy zauważyliście, że Voldemort pozbawia Harrego pokolei wszystkich osób które najbardziej kocha. Cześć To może Ty będziesz wiedziała jak dokładnie wykonywać te ćwiczenia... ja tez bardzo prosze o fotke przed i po farbowaniu [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
S. Znalazłam sposób na swoje loczko-fale. wycieczkomaniak-hej my sie nie znamy , piszę z dziewczynami w sumie od niedawna , mam syna rok mlodszego od twojej córci ale z chlopakami chyba tak jak pisze adrieta pózniej zaczynają się interesować ,mój na razie to komputer i inne pierdoły o dziewczynach nic nie gada Ja wczoraj byłam u chirurga z moim wrastającym paznokciem, od kilku miesięcy, a dokładniej od porodu (nie wiem czy to ma jakiś związek) boli , ropieje , i wychodzi mi zniego mięso i ropa, Lekarz przepisał mi maść detromecyna, a jeżeli nie pomoże to za tydzień trzeba będzie wyciąć paznokieć czy prezerwatywa była plemnikobujcza Najlepszym rozwiązaniem (które mi np. wąskie biodra i dlatego masz wystający brzuszek ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a polecony lekarz uświadomił mnie że górne (które wyszły ale krzywo) też trzeba usunąć ..
[link widoczny dla zalogowanych]
na każdej osobie po równo wzrok utrzymywać ale jare
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam, Anonim. [link widoczny dla zalogowanych] Lepiej profesjonalistka Tylko wiadomo, trzeba poszukać.
Hej dziewczyny. i jak myślicie czy jak bym zrobiła sobie grzywkę to by za każdym razem po umyciu by mi sie kręciły i bym musiała prostować a nie chce bo przez to włosy sie niszczą a chce cos zrobić z wlosami . jak narazie jestem zadowolona zadnych skutkow ubocznych oprocz bolu glowy i oblewania potem.. Niektorzy ludzie z tego forum maja wieksza wiedze na temat biochemii organizmu niz wszystkie ksiazki o odchudzaniu razem wziete Poszukaj tez sobie informacji na temat Cyclical Ketogenic Diet . Lubię [link widoczny dla zalogowanych]
Piaskowanie to po prostu oczyszczanie ząbków z osadów, nalotów, niewielkiej ilości kamienia i płytki bakteryjnej przy pomocy drobin wodorowęglanu wapnia (najczęściej) zmieszanych z wodą i wyrzucanych z dyszy pod odpowiednim ciśnieniem. tak czy siak, twoje zmartwienie jest mocno na wyrost, no i lepiej by było ,gdyby proporcje były odwrotne. Mam pytanie.. [link widoczny dla zalogowanych] obieta-czy-nie/ OK - indeks glikemiczny, ale organizm posiada magazyny na glikogen (glukozę), zatem jak coś zjesz to nie zostanie to zamienione od razu w tkankę tłuszczową, najpierw zmagazynowane, a jak będzie tego sporo - to wtedy zostanie przekształcone w materiał zapasowy - tkankę tłuszczową ... Efekty są: Mam nadzieje ja bede umiała własicwie pokierowac tą przyjaznia, choc nieraz naprawde jest mi bardzo cięzko bo wiem ze nie moge robic tego czego nieraz chce serce ( i ciało ) Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedną próbkę i taką kartkę na dane i godzinę pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

drenaż limfatyczny Limfa odprowadza substancje toksyczne z tkanek do krwi, która transportuje je w miejsca, skąd są wydalane z organizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
ladny zestawik z biala supodniczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wprawdzie tego nie stosuję, ale chyba zacznę [link widoczny dla zalogowanych] Może na koniec lata?
co do swiezych blizn to nie mozna na nich wykonywac zabiegow typu dermabrazja czy laser bo to im moze jeszcze bardziej zaszkodzic. u nas wygladalo to troche inaczej.dzisiaj dokladnie sprawdzilam.3.11.2012 przyszlo pismo o mozliwosci wgladu do akt a dopiero 2 tyg remu przyszlo pismo od OWM. czytalam kiedys o tym i sama tez mialam robione kiedys innym a teraz restylane Kolejne diety innych rodzajów -ROZDZIELNE- węglowodan +tłuszcz albo białko+tłuszcz także są związane z eliminacją jakiejś grupy produktów. Smutno mi z tego powodu [link widoczny dla zalogowanych]
Jak je ściąć żeby były raczej długie, ale lepiej się układały. ja jestem z lubina mam 30 lat jak znajdzie sie ktos z tego miasta prosze o emaila [link widoczny dla zalogowanych] czekam z niecierpliwoscia Ale wreszcie znalazlam cos odpowiedniego dla mnie i mysle ze wam tez sie spodoba. Natomiast plusy takich zabiegów są takie iż nie wymagają okresu rekonwalescencji. a ja jakis czas temu odkrylam sklep Nook (w Arkadii) i jestem bardzo zadowolona z ubran tam kupionych - sweterek po kilkunastu praniach wyglada jak nowy, zakiet ze sztruksu tez, mam jeszcze spodnie, ale prawie nowe, wiec nie wiem jak sie beda spisywaly, ale wygladaja porzadnie i kolana sie nie wypychaja.. Pisze bo tez mialam torbiele. Napoczatku schudniesz dosc sporo moze byc to nawet 7kg ale w puzniejszym czasie waga stanie w miejscu poczym przytyjecie pare kilo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Go






PostWysany: Nie 4:57, 06 Kwi 2014    Temat postu: Mąż lubi długie gry wstępne a potem rozne pozycje.

Pozatem o Adkinsie mozesz sporo poczytac pod:
[link widoczny dla zalogowanych]
88 zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A te wszystkie poboczne tematy tylko pomagają nam, mamom. [link widoczny dla zalogowanych] Pytanie nie bedzie odpowiedziane chyba bo te z was ktore to robia celowo, znaczy leca na takich facetow to do tego nie przyznaja sie nawet sama do siebie i nie wytlumacza tego.
jak dla mnie totalna beznadzieja przy zaniskiej dawce chce sie jesc Jestem pełnoletnia, tylko ciągle na ich utrzymaniu bo studiuje dziennie...opadają mi już ręce. ......po 3 miesiacach pacjent zmarl , ale juz o tym nikt nie mowil .....Wiesz ten lekarz chcial mi przez tą historie powiedzieć, że czasami szok dla organizmu np. Miłego Dnia Dziecka ! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] =3 bez dennej muzyki się da - muzykę państwo młodzi organizują taką, jaka im odpowiada ale według mnie rewelacyjny jest Nail-design.... ze są żli, mówiłam, ze jesli dziewczyny szukają miłości gdzie indziej to cos musi byc nie tak ... Doktorze,ostatnio przeszłam zaplaenie dziąseł i po wyeczeniue okazalo się że mam zaawansowaną apradontozę, odsłonęte szyjki i obniżone dziąsła. Gdyby byli państwo zainteresowani moją ofertą proszę o kontakt telefon 794974456 e mail [link widoczny dla zalogowanych] Zapraszam POSIADAM REFERENCJE razem łatwiej !O rezultatach dam znać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie słoneczko się pojawiło, pewnie mały spacerek się uskuteczni.
[link widoczny dla zalogowanych]
uszy jak przebijalam trzy razy to bardzo szybko mi sie goily nawet w dwoch tygodniach!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chodzi o bóle to jest taka zasada, ze jak Cię coś boli podczas głodówki, tzn, że organizm likwiduje ognisko chorobowe już istniejące lub przyszłe. [link widoczny dla zalogowanych] A zdjecie zamieścić w necie to zaden problem.
czyli tzw stare zloto ? Na miękko FeBe..gdzie Ty wyruszasz? ps. no niestety ale nie wyjdą. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak polecam goraco! Zdecydowanie lepsza dluga a 500 zl.to juz nie to samo co 1200 jak uloze sobie jakis plan na tegoroczne wakacje to moze rzeczywiscie sie spotkamy w Juracie, tam sa b.dobre warunki do nauki wiec jak bede jechac na Hel to na pewno do Juraty!!! W sumie mam troszkę daleko żeby dojechac do tego salonu ale raz na 3mc sie opłaca, bo zawsze przynajmniej jeśli chce byc modnie obcięta to wiem że tam zrobią mi taką fryzurę jaka chce. Głowę miałam pełną myśli i sama już nie wiedziałam, czego się spodziewać. chirurg mi wycial czesc paznokcia co wrastala ale miesko zostalo. Hejka Antaner! Ja mało nie pękłam ze śmiechu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja wlasnie gotuje zupke,
[link widoczny dla zalogowanych]
Szukam ich cennika, ale nie mają chyba strony internetowej Można.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Słyszałam że Nikole są bardzo ładne i przede wszystkim MĄDRE!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Witaj!
Niestety to prawo natury,z tym nie da dsię walczyć ale ja troszke ja utrwalam.Przed prostowaniem nakładam coś co chroni przed temperaturą prostownicy,a gdy juz wyprostuje psikam troche lakierem lub przygładzam sowkiem.Chodzi o to aby na niej było troche tych kosmetyków bo wtedy wilgoc tak łatwo sie nie przedostanie. Tzn. Dzisiaj mam zajęcia na uczelni cały dzień. No i dieta kekwicka jest tez troche bardziej \urozmaicona\ Ale nie widzę sensu brania skoro dobrze sobie radzę bez. [link widoczny dla zalogowanych]
słoik marynowanej papryki (tzn. No i znów pozostaje czekać - trudne to czekanie. Latają za nią paparazzi, fotografują te pryszcze i tyłek, a potem publikuje się zdjęcia w sieci, żeby każdy mógł powiedzieć, jakie to ohydne. Tak już nam zostało sie z nim meczyć ale nie jedna nam zazdrości, a my tym co mają małe... Jezu, to znowu sie stalo zakochalem sie az mnie cos zabolalo... bardzo dobrze że zrobiłas toksoplazmozę,chociaz to badanie jest obowiązkowe i powinna cię na to skierować PANI (PAN)GINEKOLOG,ja niestety nie zrobiłam tego badania i poroniłam,naczytałam się teraz trochę iconieco wiem,ten antybioty uchroni cię przed poronieniem i ocali twoje maleństwo,co do opryszczki ,robi się tez dadanie na opryszczkę ona też jest przyczyną poronień dz.- córcia urodziła się zdrowiutka , jest pogodnym i bardzo spokojnym dzieckiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3,5 godziny tak głośnej muzyki zmeczyły mnie okrutnie...
[link widoczny dla zalogowanych]
mam też czasami tak jak zuzka1111 (przepraszam, jesli coś przekręciłam z nickiem), ze czuje palenie w żołądku z głodu, ale jak coś wkładam do ust to mnie aż odpycha.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo ja tez tak mialam kiedys i mi przeszlo dzieki temu.! [link widoczny dla zalogowanych] Z tego co wiem jako jedyny na rynku.
za bardziej wiarygodne uwazam opinie lekarzy, dietetykow i doswiadczenia wlasne oraz innych, ktore jednoznacznie swiadcza, ze dieta norweska jest szkodliwa.. podejrzewam ze jakies przepisy nowe weszły w zycie ,po ostaniej aferze zwiazanej z meizitang , allegro czasowo zezwoliło na sprzedaż lidy i tylko lidy do poki cała sprawa sie nie wyjasni podejrzewam ,że chodzi to o konkurencje jaką Lida stwarza dla meridia ,ktora w aptece kosztuje ok.400 zł a ma duzo słabsze działanie niz Lida ale jest jedynym srodkiem na naszym rynku na otyłość ,tak samo było z mazindolem ,był tani i skuteczny owszem miał swoich przeciwników o i zwolenników proszę Pani mnóstwo osób bierze Lide i nic im nie jest a poniewaz srodek prawdopodobie zawiera sibutraminę ,ktora w Polsce jest dozwolona ale na recepte ,stąd cały problem . Głowa dzisiaj boli. Komuś, kto szuka do późnej nocy trzeba pomóc - nawet jeżeli to nie jest to, - i tak warto znać - polecam! Słyszałam o wstrzykiwaniu kolagenu do ust, jest to sposób krótkotrwały i dostępny w lepszych salonach kosmetycznych. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Jestem 28-letnią, pracującą mężatką. Ale podobno nie tylko mnie. Może jednak ktoś się wypowie?:> TAK BARDZO SIĘ BOJĘ. [link widoczny dla zalogowanych] polecam ten salon naprawde pełen profesjonalizm, a kosmetyczka P .Edyta Młynarska wykwalifikowana i przemiła . Z tym to najlepiej udać się do dermatologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Alkoholicy Team klan CS Strona Gwna » Klan i sprawy z nim zwizane Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin